dinsdag 25 december 2012

Secret Santa

Alsof de postbode het rook. Net op het moment dat deze pakjes eindelijk hun weg vonden naar het postkantoor ...

 
... werd een vrolijke en dikke enveloppe in mijn eigen brievenbus geduwd. In tijden dat ouders en schoonouders je te oud achten voor een cadeautje, dat je kinderen alleen maar hopen dat alle pakjes onder de boom hun naam dragen is het fijn om postgewijs iets moois in je bus te vinden.
 
Mijn Secret Santa had zich goed ingelezen en mijn moodboard minitieus onder de loep genomen.
 



Een notaboekje met verrassingen in. Mooie spreuken, mooie foto's en enkele chocoladerecepten en heel wat post-its met inspiratie en tips voor verwenmomenten. Een Secret Santa Mix met muziek waar vrij veel van mijn eigen favorieten op staan en een paar oorbellen. Dat allemaal begeleid door een lieve brief.

Dankje Secret Santa Pebblyn. En zoals altijd ook dankje, Tess voor een -wat mij betreft - opnieuw geweldige editie.

2 opmerkingen:

kelly zei

keileuk pakketje!! de personal touch van boekje en muziek vind ik super!

Tess zei

Je verpakkingen alleen al vond ik geweldig, ik heb alles bewaard :) Dank je dank je dank je!