dinsdag 3 juli 2012

Gewoon met blote benen

Tien jaar geleden drukte mijn lieve vriendin me het volgende op het hart:
'Weet je, ze verkopen echt ook andere dingen in de kledingwinkels dan jeansbroeken en T-shirts.'
Een uitspraak die je enkel van een goede vriendin pikt.
Tien jaar geleden hadden we ook regelmatig een hoge hakken-discussie.

En als ik vandaag door een maand lang blotebenenfoto's blader, zie ik voornamelijk dit

Ik weet nog altijd niet hoe en waar ik de durf of het zelfvertrouwen bijeenscharrelde om de jeansbroeken en t-shirts naar een hoekje achter in mijn kast te verbannen. Maar eigenlijk doet het er niet toe. Als ik door die foto's blader ben ik vooral blij. Gloei ik van een soort contentement. Ben ik gelukkig dat ik steeds meer de persoon durf te zijn die ik wil zijn.

2 opmerkingen:

ilse je weet wel wie zei

Dikke zoen en fijn dat dingen zeggen zo'n mooi resultaat kan geven. xxxx

ilse je weet wel wie zei

en die hoge hakken episode hahahahahahahaha ik lig weer helemaal dubbel!!!! xxxx