woensdag 17 januari 2007


Hair
Het feit dat ik tot mijn twee jaar met niet meer dan wat pluizig dons op mijn bol rondkroop en Lief evenzo, had een hint kunnen zijn. Niettemin fantaseerde ik KleineMan als een baby met een haardos om u tegen te zeggen, toen hij mijn ingewanden met de regelmaat van de klok verbouwde. Een mooie, volle zwarte haardos. Klaar om naar de kapper te gaan...
Oké, hij had dan wel haar toen hij geboren werd. Een beetje, maar onmiskenbaar haar. Jammer genoeg, verdween al het zachte babydons als sneeuw voor de zon. En overal waar we ook op babybezoek gingen of ukkiefoto's bewonderden,... . Elke baby in babyland leek stuk voor stuk bedacht met een mooie, volle donkere haardos. Klaar om hun wandelwagen eventjes in te ruilen voor de kappersstoel...

Dan maar zo. What (not) to wear voor baby's:

Geen opmerkingen: